Avatar billede tand Seniormester
14. august 2013 - 12:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

youtube upload video

Jeg har uploadet en lille video.
Når jeg prikker på den på min smartphone skriver den "indholdsejeren har ikke gjort dene video tilgængelig til mobil.
Men mine andre videoer som ligger der kan jeg se uden problemer, og der står det samme på dem, og alle er offentlige.
Så jeg forstår ikke hvorfor den lige pludselig skriver det om den.?
Avatar billede FreddyDK Nybegynder
14. august 2013 - 12:46 #1
Når ejeren uploader en Video, skal han gøre så den også kan ses på Mobilen.

Dette kan gøres under dine indstillinger :)
Avatar billede tand Seniormester
14. august 2013 - 12:52 #2
Kan du ikke lige fortælle mig præcis hvor jeg gør det.
Jeg ved godt jeg skal ind under administrator.
Avatar billede nemlig Professor
14. august 2013 - 19:55 #3
Jeg har prøvet det samme, hvor forklaringen var, at jeg havde noget musik på den uploadede video, som var rettighedsbeskyttet. Det bevirkede, at videoen ikke kunne afspilles på mobile enheder.

Under administration, kunne jeg se, at Youtube havde "fanget", at videoen indeholdt ulovligt musik.
Dette havde jeg så mulighed for at betvivle eller acceptere.

Måske det er dit problem.
Avatar billede tand Seniormester
15. august 2013 - 07:09 #4
Ja jeg har musik på videoen, og det har de også gjort opmærksom på, men det har jeg også på alle mine Andre videoer, og der er problemet der ikke.
Det er jo heller ikke det de skriver.
Avatar billede tand Seniormester
15. august 2013 - 07:13 #5
De skriver oveni købet at man kan hente videoen hjem på mobilen og se den på sin PC.
Avatar billede tand Seniormester
29. august 2013 - 08:41 #6
ok