Avatar billede Novice-1 Forsker
13. august 2013 - 17:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

driver til Lexmark x1150 -windows 7 64 ! bit og 8 GB

hej
    Har forgæves ledt  efter driwer til denne maskine -på dansk
findes der monstro en driver på engelsk i stedet for.

Printeren  har i årevis været installeret på en  Win 7 64 bit - 4GB  -så hvorfor gør den knuder på en 8 GB maskine ( AMD) -mener jeg også at den før omtalte pc var

på forhånd tak!
Avatar billede HKW Nybegynder
13. august 2013 - 17:43 #1
Denne dukker frem ved Vista 64bit (den er ikke nødvendigvis dømt ude på forhånd bare fordi den ikke er mærket "Windows 7"). Har du prøvet den?

http://downloads.lexmark.com/downloads/cpd/cjsX1100DA.exe
Avatar billede Novice-1 Forsker
14. august 2013 - 17:28 #2
har dels forsøgt med deres universal driver fra lexmark,
--og dels forsøgt opdatering med slimDrivers gratis versionen, der fandt drivere fra 2006 !!
Avatar billede Novice-1 Forsker
14. august 2013 - 17:31 #3
overså dit svar -prøver i aften engang!!!
Avatar billede Novice-1 Forsker
14. august 2013 - 19:11 #4
det virkede!!  Tak  - så hvis du lige smider et "svar" så du kan få point!!
Avatar billede Novice-1 Forsker
23. august 2013 - 10:37 #5
så lukker jeg selv -og ender med at få de point HKV skulle have haft