Avatar billede phalaenopsis Nybegynder
10. august 2013 - 17:01 Der er 3 kommentarer

Panasonic fladskærm melder overophedning ved tilslutning af ekstern usb-harddisk.

Hej,

Jeg har netop købt et Panasonic TV, Smart Viera som har flere USB-adgange. Jeg har haft tilsluttet min eksterne harddisk til TV´et for at kunne se videoer og billeder taget med mit kamera og som regel fungerer det fint, men nu har jeg fået en fejlmeddelelse der hedder noget med risiko for overophedning, sluk for hovedstrømmen. Den harddisk jeg havde sat til var på 500 MB - jeg har en anden på 2 TB, som jeg ikke har haft sat til endnu.

Ifølge det jeg kan finde på nettet skulle jeg kunne sætte min harddisk til TV´et uden problemer.

Er der nogen der har et bud på, hvad problemet skyldes og hvordan jeg kan afhjælpe det?

På forhånd tak!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. august 2013 - 17:13 #1
Det plejer at være en blæser, der ikke kører, når de kommer med den melding. Hvor gammel er skærmen?
Avatar billede phalaenopsis Nybegynder
10. august 2013 - 17:29 #2
Det er en uge gammelt :o/
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. august 2013 - 17:31 #3
Husk at "svar" kun er til pointgivning, alt andet er "kommentar".

Så er der jo ikke så meget at diskutere; det er ikke noget, du selv skal forsøge at rode i, det er en garantisag.