Avatar billede SebxXX Nybegynder
08. august 2013 - 23:15 Der er 4 kommentarer

Hjælp til installation af kanaler på tv med universal controller

Som overskriften siger, har jeg fået anskaffet mig en universal controller da den gamle fjernbetjening gik i stykker. Problemet er at jeg ikke kan installere kanaler. Jeg kan godt komme derind via kanpperne på tvet, men kan ikke starte selve installationen.

Nogen der kan hjælpe.

Ps. Det er et philips tv og controlleren er et "universal controller UR 12"

Tak på forhånd :)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2013 - 08:00 #1
Har du fået installeret fjernbetjeningen, så det skulle passe til dit tv?
http://www.youtube.com/watch?v=fXDdeXmJjfM
Jeg har selv prøvet et par universale betjeninger, men har desværre erfaret at langt de fleste kun har de mest basale funktioner med. Man skal mange gange bruge den originale fjernbetjening når man skal udføre specielle ting. Installering af kanaler kunne sagtens være en af dem.
Avatar billede SebxXX Nybegynder
09. august 2013 - 12:28 #2
Det virker fint ellers jo :/
Avatar billede SebxXX Nybegynder
09. august 2013 - 12:29 #3
Kan jeg låne en andes philips fjernbetjening eller skal jeg ud og købe en ny? :P
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2013 - 13:03 #4
Ja hvis du kender en som har samme model så skulle det virke.