Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
06. august 2013 - 13:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se HD videoer på youtube

kan ikke se HD videoer på youtube nogen der kan hjælpe
Avatar billede Seba4969 Praktikant
06. august 2013 - 14:58 #1
Det nok fordi du har dårlig internet forbindelse.

Hvilken browser bruger du? (chrome, maxthon, firefox eller internet explorer?)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2013 - 15:14 #2
med http://www.ytddownloader.com/ kan du hente dem ned til pc, og så se film bagefter. Så er den ligeglad med langsomt internet.
06. august 2013 - 16:40 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hvilken Browser (Internet program) / version ?

---

Hvilken type (internet) forbindelse ?
Trådløs / trådet / Mobil ?
Avatar billede kimtheman Novice
06. august 2013 - 19:00 #4
Sørg for at din flash planer er opdateret:
Tag den øverste

http://www.google.dk/search?q=flas+player&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&client=safari
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
07. august 2013 - 14:18 #5
har windows 7
bruger chrome
flash og java er opdateret
har tdc internet
har lige kørt en test på http://www.speedtest.net/

download speed 23.55mbps
upload speed 1,13mbps

men er dog ret sikker på det ikke er nettet da min bror og min mor og far kan se 1080p på youtube
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2013 - 14:41 #6
i chrome klik på Ctrl+H (viser historik), klik på 'ryd browserdata'
Der skal KUN være hak i 'Tøm cache', klik på 'ryd browserdata'
så har du ikke gammelt gums liggende.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2013 - 14:45 #7
du kan også prøve via http://www.softpedia.com/progDownload/OldChromeRemover-Download-204179.html
at hente og køre programmet - det starter et konsol-vindue, og hvis der findes flere versioner af chrome, så slettes de ældste hvis du trykker på Y (ellers sker der ingenting).
Avatar billede kimtheman Novice
07. august 2013 - 18:58 #8
Prøv i Explorer og find ud af om det er et browser problem.
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
07. august 2013 - 19:44 #9
har os internet explorer køre ccleaner hver dag
Avatar billede kimtheman Novice
07. august 2013 - 21:47 #10
Og du kan heller ikke se youtube videoer i explorer?
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
07. august 2013 - 22:50 #11
nej kan jeg ikke  måske er det min pc der er for sløv

pc info

OS windows 7 32bit

cpu intel(R) pentium(R)4 3,06GHz

ram 2gb

grafikkort Club radeon hd 3450 (der står hd support 720p 1080p på kassen)
agp 512mb ddr2

det er måske ikke den bedste pc med den burde da kunne se hd på youtube eller hva ?
Avatar billede kimtheman Novice
07. august 2013 - 23:59 #12
Hvis du er på nu, så vil jeg tilbyde dig gratis, at kigge kort på det via fjernsupport.

Så du kan gå til min side:
http://www.ithansen.dk/content/7-fjernsupport

Og tryk på "Hent Og Kør Fjernsupport Efter Aftale"

Og så trykker du bare kør og ja/ forsæt til det der kommer frem.

Og til sidst kommer der et billede af mig og så står der et id nummer. Dette id nummer smsér du bare til mit tlf nummer som du kan finde her:
http://www.ithansen.dk/content/9-kontakt

Hvis du ikke er på nu her sent i aften onsdag så har jeg ikke tid senere (venter ca. 15 minutter på dit sms svar).
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
08. august 2013 - 00:22 #13
sms er sendt
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
08. august 2013 - 17:23 #14
har nu downloadet  Firefox og min pc er nu lidt hurtigere på nettet men kan stadigvæk ikke se hd er blevet lidt bedre men lakker stadigvæk
09. august 2013 - 09:22 #15
... jeg tror det er spec. på din PC, som er 'problemet' (den er jo 'gammel' ;-)  )

Hvis du downloader en HD video fra youtube og afspiller den LOKALT fra din PC ?

www.eksperten.dk/spm/983626#reply_8075385
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
09. august 2013 - 23:42 #16
kan godt se de der hd klip der er på windows 7 fra start
Avatar billede kimtheman Novice
09. august 2013 - 23:48 #17
Skal jeg kigge på den nu over fjernsupport så start fjernsupport som beskrevet længere oppe og sms id nummeret.
http://www.ithansen.dk/content/7-fjernsupport
Avatar billede martinnygaard92 Nybegynder
10. august 2013 - 02:06 #18
kimtheman pb sendt
Avatar billede kimtheman Novice
11. august 2013 - 08:49 #19
Kunne nu se efter jeg loggede på via fjernsupport. At den godt kunne afspille HD matriale men dette laggede.

Kan se du har en Pentium® 4 Processor, og et Radeon HD 3450 grafikkort:
http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=Radeon+HD+3450&id=581

Og begge dele yder meget dårligt. Så vil mene din fejl ligger her. Så jeg vil sige...Ny computer.

Kan se apple her har skrevet nogle krav til en pc der vil afspille HD matriale. Og der opfylder din det ikke:
http://support.apple.com/kb/ht3209?viewlocale=da_DK&locale=da_DK