Avatar billede carlt Seniormester
25. juli 2013 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

G-MAIL

Når man skal besvare en lang mail, er det ofte en fordel, at man kan se den oprindelige mail samtidig med, at man laver svaret.

1) man kan naturligvis stille TO PC'er op ved siden af hinanden.
2) man kan printe det oprindelige ud.
3) MEN kan man ikke også dele skærmen, så man kan se begge dele samtidig.
Hvis det er muligt, håber jeg at få en vejledning.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2013 - 10:35 #1
du kan jo bare have to browsere åbnet på en gang også bare minimere dem begge så de fylder halv hver.
Så kan du åbne den samme mail to gange også have den ene til at stå på den modtaget tekst også en til at stå der hvor du skriver.
Avatar billede Tobi97 Novice
25. juli 2013 - 16:17 #2
du kan også sætte 2 skærme til en pc, vis du kun har en skærm kan jeg klart anbefale at købe en mere, for alt er nemmere med 2 skærme :) men et gratis alternativt er at have 2 browsere åbne som er minimeret, som josh også skrev(så kan du så ikke se hele mailen, men så må du scrolle lidt)
Avatar billede carlt Seniormester
11. august 2013 - 15:43 #3
josh1987 :
Tak for hjælpen og undskyld den sene accept.
mvh carlt