Avatar billede tuddi15 Nybegynder
20. juli 2013 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mislykket - Netwærksfejl

Hej alle Eksperter

Jeg har fået et problem med nettet efter jeg har fået en Stadionsær computer - Nogle gange når jeg downloader ting og 100 mb via internet browern stopper den og skriver mislykket - Netværksfejl

Men problemer er også når jeg ser film på youtube, somregl over 10 min, der stopper den bare, og loader ikke vidre.

Jeg har også en bærbar og det samme har min far, men der er der ingen problemer med noget af det overstående

Jeg bruger Windows 7

Har fiber net 15/15
http://www.speedtest.net/my-result/2844280153

Tobias
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 10:43 #1
Ved ikke om det løser dit problem.
Men på vores computere herhjemme er der i ebhedshåndteringen under egenskaber for netkortet under strømstyring fjernet er tjek tegn, at Windows må lukke for strømmen til enheden.
Prøv at se om det har en indvirkning på dit problem?
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
21. juli 2013 - 23:30 #2
Har prøvet det men det virker desvære ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2013 - 16:11 #3
Prøv at kigge i logbogen og se hvilken fejl der listes her.
Du kommer i logbog ved højre klikke på Computer og vælge administrer-logbog.
Der skulle være nogle faner her som du kan kigge i.
Der må være en gennemgående fejl her man måske kunne arbejde videre fra.
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
23. juli 2013 - 20:46 #4
Synes ikke jeg kan se noget fejl på nettet

Billede: http://i1185.photobucket.com/albums/z355/tuddi/Fejl_zps156076a0.png
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
27. september 2013 - 15:14 #5
Lige meget