Avatar billede lusitania Nybegynder
19. juli 2013 - 14:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Printer driver

Min HP Color Laser Jet CP 2025dn,virker pludselig ikke længere.Det begyndte med at WSD fejl, jeg skiftede så til en USB forbindelse og det problem blev løst.

Jeg har Windows 7-32.det er driveren der er problemet, den kan ikke installeres. Jeg har prøvet alt mellem himmel og jord, HP, Microsoft og meget andet. Fejlmeldingen er: under installationen af printeren skete en ukendt fejl og installationen mislykkedes.

Har prøvet at installere printeren på en anden maskine det gik fint, så det er vel noget med hardwaren???
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2013 - 08:55 #1
Hvis den virker på den anden pc tilsluttet der, kan det jo ikke være hardwaren der er noget i vejene med.
Jeg kunne måske nærmere frygte at det er fordi du ikke får fjernet driveren helt, og når du så installerer igen, der genbruges de ting som der ikke fjernes.
Det er typisk oplysninger i registrering og gamle mapper, Som Windows finder "sjovt" en gang i mellem at bruge igen.
Ligger der software i tilføj og fjern, bruger jeg som regel altid Revu Uninstaller Free til at fjerne dette, da det også rydder op i registreringen bagefter.
Og jeg søger også manuelt på mapper og filer.
Disse overskriver jeg med programmet Eraser som jeg altid bruger til at fjerne filer.
Avatar billede lusitania Nybegynder
17. marts 2015 - 14:09 #2
Problemet blev aldrig løst.
Avatar billede lusitania Nybegynder
31. maj 2015 - 08:54 #3
svar