Avatar billede Vinmanden Nybegynder
15. juli 2013 - 15:27 Der er 1 kommentar

Adgang til facebook

Hej alle sammen :-)

Jeg har haft en facebookprofil for et år siden, som jeg ikke kan huske mit password til.
Idag har jeg en anden profil, men kunne godt tænke mig at komme ind på den gamle.

Jeg kan godt huske min email adresse som jeg brugte, som man skal bruge for at logge ind, men jeg har ikke den emailkonto mere, så facebook kan sende mit password.

Facebook svare ikke på mine henvendelser.

Den computer jeg bruger nu, er også den som jeg brugte på den gamle facebook profil.

Kan jeg nogle steder på denne computer finde mit password, hvis man går ind bagom? Jeg er meget lidt expert :-(

Håber i kan hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2013 - 16:44 #1
http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html
hent/kør WebBrowserPassView
så kan du se de adgangskoder, der ligger i forskellige browsere, og ud fra det nok finde den rigtige kode.