Avatar billede Zissan Nybegynder
12. juli 2013 - 17:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg keder mig hjææææælp!!!!!!!!!!!

www.zissan5.webnode.com Skriv til mig så bliver jeg glad. Jeg keder mig virkelig. Det er fredag. Det er sommerferie. Jeg keder mig. Så skriv til mig inde på min hjemmeside som jeg har lavet fordi jeg keder mig. Så bliver jeg glad!
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juli 2013 - 18:40 #1
giv dig selv en 'dagens opgave'
fx gå på bilbasen.dk, og find en bil (type/pris osv efter dit valg)
Eller find en lejlighed tæt på en kendis...
Der er mange muligheder - lidt som puslespil - og du generer ikke andre.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. juli 2013 - 18:58 #2
intelligente mennesker keder sig aldrig.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. juli 2013 - 19:07 #3
Køb en pakke blandede grønstager med ærter, gulerødder, majs og ris.
hæld dem ud på gulvet, og sorter dem inden de tør op.
Derefter tager du hver stak og skyller dem, sorterer dem efter størrelse.
Lav nu 5 stakke blandet efter størrelses forhold.

Beregn herefter den samlede sum i hver stak.

Tag en blok og en pen:
find de første 256 ærter, de første 256 gulerødder og de første 256 ris

Gang dem nu op som 256 i 3 potens altså 256*256*256

Det skulle gerne give 16777216

Tag så en ny side på blokken!

Beregn så kvadratroden af de 16777216 i anden potens.

Det er egentlig hovedregning, men da du keder dig, så prøv det alligevel.

Held og lykke.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. juli 2013 - 19:11 #4
Jeg glemte lige det sidste.
Husk at tage kubikroden af dette resultat "kvadratroden af de 16777216 i anden potens"

Og lav så 3 nye stakke med arter, gulerødder og ris.

Undskyld mit sjusk
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. juli 2013 - 20:11 #5
Alternativ til de udmærkede forslag her allerede er kommet.  :-)

Opsøg nærmeste villavej og tilbyd alle at slå deres græsplæne, så har du i det mindste lavet noget nyttigt, er du heldig så går du oven i købet hjem med lidt drikkepenge.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juli 2013 - 20:30 #6
jeg og mine to naboer har hver 20m hæk i knap 2m højde. Klarer du det, så er der 104 tilsvarende i grundejerforeningen.
Det var så den sommer.
Vi kan selv stille med container til grønt affald hvis du ikke kan køre afklip væk selv (genbrugsplads er 14km væk).
Avatar billede Rosenborg Praktikant
12. juli 2013 - 20:37 #7
Du keder dig?

Har du ingen venner?
Ingen steder at tage hen?
Ingen film?
Ingen bøger?
Intet tv?
Ingen spil?

Som "silbidor" skriver: intelligente mennesker keder sig aldrig.

Og når nu man tager et kig på din hjemmeside, så har du en del at lave, så jeg kan ikke helt forstå at du keder dig.
13. juli 2013 - 08:05 #8
Avatar billede Zissan Nybegynder
28. september 2013 - 16:36 #9
!