Avatar billede boellehuus Nybegynder
09. juli 2013 - 23:43 Der er 6 kommentarer

Min computer kan ikke finde mit webcam?

Hejsa!

Jeg valgte idag at købe et nyt webcam da min pc ikke kunne finde mit gamle, så jeg gik ud fra at det var i stykker. nu er problemet bare at mit nye webcam gør det samme som det gamle gjorde. jeg har installeret drivern, og webcamet er prøvet i flere forskellige porte. Men lige meget hvad, så melder det om fejlkode 1. under enhedshåndtering. jeg har prøvet alt andet som folk har forslået, afinstaller, genstart osv. Men lige meget hvad, så siger mine 'cam' programmer at der ikke er tilsluttet noget webcam. og enhedshåndteringen siger det ikke er konfigureret korrekt. Kan nogen ikke godt hjælpe mig!?

200 point til den ekspert der kan løse mit mysterium!!!
Avatar billede boellehuus Nybegynder
09. juli 2013 - 23:45 #1
Skal lige siges jeg kører med Windows 7 home P. /64 bit.
10. juli 2013 - 07:46 #2
Fabrikat, type, model ???
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2013 - 16:06 #3
Har du tjekket din enhedshåndtering gennem, for at se om der er drivere til usb som kan opdateres, eller du måske har gule anmærkninger derinde på disse?
Avatar billede boellehuus Nybegynder
10. juli 2013 - 18:54 #4
1) Webcam mærket erLabtec webcam 3300.

2) der er gule anmærkninger ud for USB-controller (Universal serial bus)og mit webcam. Men når jeg prøver at opdatere dem, så siger den blot at den ikke kan.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2013 - 19:06 #5
Du skal have controlleren til at virke.
Prøv evt med Slimdrivers:
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
+ fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Se om den ikke kan finde en driver til din usb.
Den vil muligvis finde flere, men koncentrer dig om usb i første omgang.
Avatar billede boellehuus Nybegynder
10. juli 2013 - 21:20 #6
Har jeg prøvet nu. virker stadigvæk ikke.