Avatar billede JagVig12 Nybegynder
06. juli 2013 - 10:09 Der er 3 kommentarer

E-mail problem med Battleon

Hej Eksperten

Jeg har et problem med E-mail i spillet "Battleon"

Jeg har glemt min adgangskode i spillet.

Hvergang jeg bruger funktionen " Password Recovery" står der, at jeg vil modtage E-mailen inden for 10 minutter, men jeg modtager den aldrig. Hvad kan grunden til det være?

Der kommer en meddelse om, at min E-mail er registreret i deres system "

Bevis:

Forgotten Password Lookup

It happens to the best of us... We forget our passwords.

Enter your AdventureQuest game account email address below and click the submit button. It will email your game account information on all of the accounts linked to the email address setup for your game account. This could be your email, or your parent's email address, whichever was used when creating your account.

Email-address: [Intaster min E-mail]

Forgotten Password Lookup

SUCCESS!
The information has been successfully sent to [Min email står angivet]
You should receive the email within 10 minutes
Avatar billede zombien Juniormester
06. juli 2013 - 11:55 #1
Har du husket at tjekke dit spamfilter/junk-mail?
Avatar billede JagVig12 Nybegynder
06. juli 2013 - 15:33 #2
Ja har tjekket Spamfilter, men der kommer ingenting..
Avatar billede JagVig12 Nybegynder
07. juli 2013 - 10:02 #3
Please hjælp mig.. Vil virkelig gerne have løst problemet.