Avatar billede Infectuz Nybegynder
05. juli 2013 - 14:29 Der er 1 kommentar

Maintenence plan backup fejler

Hej,

Jeg sidder med en fejl fra en maintenence backup fra MS SQL 2005 og kan ikke rigtig finde løsningen.

Failed:(-1073548784) Executing the query "BACKUP DATABASE

10 percent processed.
20 percent processed.". Possible failure reasons: Problems with the query, "ResultSet" property not set correctly, parameters not set correctly, or connection not established correctly.

Jeg fandt denne artikel, men kan bekræfte at de 2 punkter de nævner man skal checke, ikke er problemet.

http://social.msdn.microsoft.com/Forums/sqlserver/en-US/41b48797-c65e-4b68-a9b3-845fa83fbb20/database-full-backup-fails-on-the-maintenance-plan-task

Er der ikke en SQL haj derude, der ved hvordan dette skal rettes eller andre ting der skal være opfyldt.

NB!! Det skal nævnes at den er sat til at køre hver dag, men fejler en 2-3 gange ugentlig.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
05. juli 2013 - 21:40 #1
Sørg for at du har diskplads nok.