Avatar billede jona895e Nybegynder
29. juni 2013 - 22:12 Der er 10 kommentarer

snap.do + qv06 + delta search

Hej mit problem er at jeg har alle tre virusser på en gang.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det?

Er der nogle der har haft samme problem, og har fået det løst??
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2013 - 08:38 #1
Hej og velkommen til.
Vil anbefale du prøver disse værktøjer:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Når du melder tilbage i tråd, gør det i kommentar, da svar appelerer til at problemet er løst, og der afventes en lukning af tråd. Et svar vil også gøre at andre hjælpere måske springer tråden over.
Er mit indlæg løsningen for dig, beder du mig bare om at lægge et svar som du så herefter kan bruge til lukning.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2013 - 08:41 #2
Ps når man opretter et spørgsmål som dette, er det altid en god ide at oplyse hvilket styresystem man kører, og med hvilke browsere man bruger.
Jeg har ydelligere en tool jeg bruger, men den venter vi lige med, og ser om de tre andre ikke kan fjerne dit problem.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juni 2013 - 11:45 #3
Som#1
Adw Cleaner fjerner dem men det er ikke sikkert du kan installere den hvis du kører Windows 7 du risikerer at den bliver afvist af dit AV program så hvis du har mulighed for at downloade på et andet OP-System eksempel XP så læg den på en USB og installer derfra.
Avatar billede jona895e Nybegynder
11. august 2013 - 12:23 #4
Tak skal i have.

Jeg fik ikke brug for det alligevel.

Vi tog på ferie dagen efter indlægget.Og da vi kom hjem, havde vi haft indbrud, og computeren var taget.
Avatar billede jona895e Nybegynder
11. august 2013 - 12:24 #5
Jeg gemmer detter oplæg, så jeg senere, hvis jeg får samme problem, kan se hvad jeg skal gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2013 - 12:31 #6
Det var da surt at du fik den stjålet :-(

Med hensyn til dine spørgsmål, kan du altid gå ind i din profil og se dem. Du går bare ind under oprettede spørgsmål.
Denne tråd her lukker du bare selv, ved at lægge et svar og acceptere dette.
Avatar billede jona895e Nybegynder
20. august 2013 - 15:03 #7
Tak igen, jeg skal nok lukke tråden.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 17:07 #8
Husk at acceptere dit eget svar
Avatar billede jona895e Nybegynder
27. september 2013 - 00:28 #9
Jeg skal nok få instalerret og købt de pogrammer du/i anbefaler på min nye computer.
Så jeg ikke ender med samme problem.
27. september 2013 - 09:10 #10
PS: De nævnte programmer er IKE KØBE programmer !!! Men GRATIS !!