Avatar billede Jannickhess Professor
29. juni 2013 - 00:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Zeniq BTR 100 Dansk vejledning.

Hejsa brugere af eksperten,
Jeg forsøger at danne par via bluetooth med denne enhed via iphone, men der skal muligvis tastes en kode for at få adgang til enheden, men jeg kan ikke slette denne enhed på min iphone 4S

Er der nogen, herinde der kan finde en vejledning på Dansk.
eller som via pile beskrive på dansk i en vejledning på evt andet sprog.

Jeg har forgæves ledt efter en vejledning til denne,
Jeg regnende selv ud at bluetooth skulle tænde med blå lampe, denne er tændt blinker dog rød/blå tror det er fordi den ikke er parret med enheden endnu.

Jeg har da i forvejen 3 andre enheder, der bruger bluetooth også og der virker det fint nok

Jeg har forsøgt at starte forfra, men enheden kører på batteri og kan ikke lige slukke for den.

Jeg har siddet og prøvet mig frem i 45 minutter og kan ikke lige hitte ud af hvordan man danner par med den.

Nogen, der kan hjælpe
mig videre med problemet så der findes en løsning?

Hvis i lige finder noget på andre sprog end dansk, så må i meget gerne lige oversætte en ½ a4 side eller i den stil
og ligge ud på Gratisupload.

Håber her er nogen der kan hjælpe.

Hvis jeg senere skulle finde ud af noget skriver jeg selv svaret
herinde.

Hilsen

JH
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. juni 2013 - 00:46 #1
Jeg kunne ikke lige se nogen på dansk.
Finder du en på udenlandsk, så er google-oversæt måske din vej frem, det bruger jeg jævnligt når mit franske ikke rækker.

Google-oversæt er ikke perfekt, men for det meste nok til man får forståelsen.
Du kan ved at klikke i toppen vælge mellem alverdens sprog.
http://translate.google.dk/
Avatar billede Jannickhess Professor
16. september 2013 - 10:15 #2
Jeg lukker ?

JH