Avatar billede manstrup Nybegynder
25. juni 2013 - 23:28 Der er 2 kommentarer

Word/Excel er holdt op med at fungere....

Jeg har installeret en MS Office 2010 som begynder at volde mig kvaler.

Når jeg arbejder i enten Word eller Excel og forsøger at kopiere en tekst - altså med højre-klik + kopier eller med CTRL-C - så dør programmet og skriver enten "...er holdt op med at fungere" eller "...forsøger at gendanne dit dokument".
Det kan også ske, hvis jeg forsøger at flytte det åbne vindue - hvis jeg f.eks. skal have et andet program åbent ved siden af på desktoppen.

Det virker som om at der er problemer med at skrive til en del af hukommelsen.

HJÆLP!

På forhånd tak!
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2013 - 16:19 #1
har du prøvet at reparere officepakken ?
Avatar billede manstrup Nybegynder
08. oktober 2013 - 07:46 #2
Ja, desværre har jeg forsøgt det - men har stadig de samme problemer.
Er der andre gode forslag?