Avatar billede carsten-tygesen Nybegynder
20. juni 2013 - 12:35 Der er 3 kommentarer

Vise data på webside fra google formular

Hej Allesammen,

Såfremt man bruger en formular hos Google og f. eks. får tilmeldingerne til et arrangement registreret i et Google
dokument, findes der så en metode/løsning på hvordan
man så kan overøre de tilmeldte til en webside? (html eller andet)

Med venlig hilsen og på forhånd tak.

Carsten Tygesen
Avatar billede Magn0053 Novice
20. juni 2013 - 13:38 #1
Hvad mener du?

Jeg vil gerne hjælpe med har brug for at vide hvad du mener ;)

Magn0053
Avatar billede carsten-tygesen Nybegynder
21. juni 2013 - 08:58 #2
hej Magn0053,

Jeg er igang med et website til vores peronaleforening.

På websiden skal man kunne tilmelde diverse aktiviter med

afdeling
medarbejdernr./navn
ægtefælle navn
m. m.

Jeg har derfor oprettet en formular i Google,
og indsat linket til den via et html-link til formularen.

Alle besvarelser bliver så lagt over i et Google-dokument,
som kan eksporteres til et regneark.

Mit ønske er at man på websiden kan se hvem der har tilmeldt
sig det pågældene arrengement, hvor man "henter" deltagernavnene
fra de tilmeldte deltagere i Google-dokumentet.

Med venlig hilsen - og på forhånd tak!
Carsten Tygesen
Avatar billede Magn0053 Novice
21. juni 2013 - 13:20 #3
Hej igen
Det lyder desværre lidt for indviklet til mig men jeg vil gerne følge op på det da det lyder som en god ide som jeg evt også selv kunne bruge ;)
Jeg ved ikke om du kender http://jsfiddle.net men du kunne evt lægge nogle af koderne ud der og så ligge et link her på eksperten så tror jeg nemere jeg og andre ville kunne hjælpe :)

Held og lykke

Magn0053