Avatar billede WolfcraftHosting Nybegynder
19. juni 2013 - 15:53 Der er 12 kommentarer

Hvad er der galt med min side?

Hej folk på eksperten:)

Jeg har den her Minecraft server hosting side.
Der kommer mange ind på den men ikke så mange salg.
Fx købte jeg 51 klik på nogle forskellige sider med Minecraft, men det gav ingen salg. Er der nogen der har en idé om hvad der kunne være galt?

Side: www.wolfcraftserver.com
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 16:40 #1
Er du cvr registreret?
Avatar billede WolfcraftHosting Nybegynder
19. juni 2013 - 16:43 #2
Nej. Ikke endnu. Det er helt klart min plan. Da det her er et seriøst projekt. Jeg har ikke haft omsætning for 55.000 på 12 måneder endnu.

Tak for svaret:)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 16:56 #3
Skriv på dansk
Brug danske kroner
.dk foretrækker jeg fremfor .com osv (det er trodsalt dansk)
Du skriver en del unødvendigt på minecraft server siden (hvor man kan vælge server)
Evt se swifthosting.dk de er nok en af dem jeg ville vælge hvis jeg skulle ha en mc server
Cvr ville jo os, men vidste ikke man kunne undgå når man tjente under 55.000 årligt...

Det er blot det jeg synes :-)
Avatar billede WolfcraftHosting Nybegynder
19. juni 2013 - 17:00 #4
Jeg sælger primært til andre lande. Flest fra USA, men også fra EU.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 17:11 #5
Ja okay, men stadig nogle af de nævnte punkter gælder endnu ud over dansk hjemmeside og .dk :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 17:12 #6
Men vil os tilføje der er mange hosting sider som din...
Avatar billede WolfcraftHosting Nybegynder
19. juni 2013 - 17:19 #7
Ja. Det ved jeg. Men starter deres servere op på under 0,5 sekunder?

Tak for tippene
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 17:24 #8
Ved ikke, som sagt har ingen selv og kan kun give delvis feedback da jeg er på via iphone ;-)
Avatar billede WolfcraftHosting Nybegynder
19. juni 2013 - 17:24 #9
Har lavet lidt om nu. Er det bedre?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 17:29 #10
Jo tak :-)

At oplyse om ram mængde burde os være der hvor du nævner antal spillere, ftp osv fremfor oppe ved server "navn"
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 17:34 #11
Den der live chat popup vindue er jeg os træt af... Hvis folk søger hjælp er der jo en live chat knap.. Dog er din live chat ikke nær så træls som andres, men stadig..
Avatar billede WolfcraftHosting Nybegynder
08. juli 2013 - 22:12 #12
Send et svar:)