Avatar billede Xinyolo Nybegynder
19. juni 2013 - 01:15 Der er 4 kommentarer

Problemer med lukningen af min stationære pc.

Hej Ekspertern, endnu en ny bruger dukker op, nu da jeg selv har et problem, som jeg ikke har kunnet finde løsning andet steds. Jeg står i den delikate situation, at jeg fik en dejlig ny mus :-) Dette er en steelseries sensei (raw) Frost blue Edition. Ligesiden jeg har haft denne plugged ind i min USB-port, så har jeg ikke kunnet lukke min computer ned. Jeg har prøvet at downloade driver til den, men intet hjalp..

Jeg kører windows 7.

Nogen foreslag, til hvad jeg evt. kan gøre? :-)

Mange tak, og god ferie til alle der nu har det :-)

Mvh Jacob.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 05:41 #1
Når du vil lukke den ned, hvad sker der så? (Ingenting?) gør det en fordkrl hvis du tager musen fra)

Har du prøvet og yilslutte musen til en anden pc?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juni 2013 - 09:57 #2
lav en genvej til
shutdown /s /p /f

hvis du skal i dvale, så
shutdown /h /p /f

/s lukker maskinen (/h i dvale)
/p slukker uden timeout eller advarsler
/f tvinger aktive programmer til at stoppe omgående

Så kan du bruge den genvej fremover til at lukke hurtigt og effektivt ned.
Avatar billede Xinyolo Nybegynder
19. juni 2013 - 13:29 #3
Det der sker er, at den slukker ned.. Den kommer på windows luk siden.. Men så stopper den bare.. Blæser osv kører stadig.. jeg tjekkede som om det var pga. min mus - så jeg tog den ud af usb porten, og slukkede os så slukkede den fint..
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2013 - 13:53 #4
#3 svar funktionen bruges af dem der skal have point.

Hvad hvis du tilslutter musen i en andrn pc er problemet der så os på den?