Avatar billede caritetlar Nybegynder
07. juni 2013 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Læse fra DVD drev

Hej
Hvordan kan jeg få min DVD/Blueray drev til at læse/køre auto.cd indhold? Når jeg installere CD/software til en hardware på pc, den skal køre auto run fra cd. Hvor kan jeg lave om på opsætning i PC'en?

MVH
Carit Hansen
Avatar billede Blueeyez Mester
07. juni 2013 - 14:57 #1
Mindes at autorun er blevet fjernet af microsoft for noget tid sidrn for at undgå dårlig software i at blive installeret/kørt på windows maskiner.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. juni 2013 - 16:55 #2
Hej.

  Du går ind i
[Kontrolpanel] => [Hardware & lyd] => [Automatisk afspilning]
Her kan du vælge, hvordan det hele skal opføre sig.

De bedste hilsner
Avatar billede caritetlar Nybegynder
08. juni 2013 - 15:53 #3
tak for hjælpen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. juni 2013 - 19:26 #4
Ok - men dårlig stil at tage point selv!
Avatar billede caritetlar Nybegynder
09. juni 2013 - 20:34 #5
Hej
undskyld. Har jeg selv taget point? det var en fejl. Jeg ville ellers give dig point. Hvordan kan jeg rette på det?
Sorry. Virkelig..

MVH
Carit
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. juni 2013 - 20:37 #6
Hej igen.

  Nu er det lidt ligegyldigt med 30 point, men jeg antog at du vat "hjemme" i hvordan dette forum fungerer med det antal point, du selv har. Men du beder den, der har leveret et brugbart svar om at lægge et svar til pointgivning, hvor efter du godkender det og dermed afgiver point. Alt andet er "kommentar".

/Carsten