Avatar billede kontakten Praktikant
05. juni 2013 - 10:22 Der er 1 kommentar

Hjemmeside

Hej

Har du lyst til at hjælpe os med vedligehold af vores hjemmeside?

Hjemmesiden handler om ejendoms formidling eje og leje samt anden hjælp deromkring. Ligesom at der også vil tilbydes andre hjemmeserviceopgaver.

Vi kan ikke tilbyde dig betaling for dette, men du vil naturligvis få en reklame på hjemmesiden.
Avatar billede Alumnix-softwave Nybegynder
15. oktober 2013 - 01:06 #1
Hej
Vi er et lille ny-opstartet firma som gerne vil hjælpe jer,
kunne i tænke jer at høre mere, er i velkommen til at kontakte os.

Mvh Stefan Danielsen

Alumnix software

Tlf 41128388
Mail : stefandanielsen1@hotmail.com