Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

3D MAX hjælp!!!

Hey...
Jeg har et lille problem.

Har lige installeret mit ny anskaffede 3D MAX R4. (Bruger Win ME)
Det hele kørte fint, indtil jeg åbnede programmeret!

Alle 4 wiewports er total sløret! I kan se det her link: Kommer senere!

Er der nogen som kan hjælpe?? Jeg er villig til at ofre flere points for en god og hjælpsom (hehe) hjælp! =)

/Javadude
Avatar billede bbs Nybegynder
13. august 2001 - 21:34 #1
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:36 #2
Wow, hvorfor tror jeg har lagt indlægget ind på eksperten??
Avatar billede mblarsen Nybegynder
13. august 2001 - 21:38 #3
Prøv evt. at skift display driver

Customize>Preference>Viewports

Jeg har skift lidt mellem nogle grafikkort og har oplevet ligende problemer med hver eneste standard displaydriver (Direct3D, OpenGL) dog på forskellige kort.
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:39 #4
Ok...
Hvordan skifter jeg mellem Open GL og Direct 3D???
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
13. august 2001 - 21:40 #5
Er du sikker på din computer kan klare det. Jeg har hørt om at visse computere (med \"begrænset hardware\") har haft samme problem.

//htmlkrede
Avatar billede mblarsen Nybegynder
13. august 2001 - 21:41 #6
Vælg fra menuen
først Customize
næst Preference

under preference vælges Viewports-fanebladet. I nederste højre hjørne vælger du:

Choose driver... så skal du til sidst genstarte 3Dmax o
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:42 #7
HAHAHAHAHA!!!!

(Han er en ven! Og jeg har lige købt ny pc, han er pisse jaloux!)
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:43 #8
Ok tak prøverlige.. Men den computer vi snakker om er ikke koblet på nettet, så der går måske lidt tid!

/Javadude
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:48 #9
Jeg skider mblarsen du er den sejeste i verden...!!!!!!! DET VIRKER NU! Tak for hjælpen...

Hvor mange point syntes du det var værd??

/javadude
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:49 #10
Du skal nok få alle pointene hvis du syntes det er fair..jeg spørger dig!

/Javadude
Avatar billede mblarsen Nybegynder
13. august 2001 - 21:51 #11
Well.. jeg er bare glad for kunne hjælpe. Eksperten er et pisse godt forum - man får svar _pænt_ hurtigt.

Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:53 #12
Men du squ dem alle sammen fordi jeg er glad og fik en dejlig hjælp!

Og fordi jeg fik en konkret hjælp som kunne bruges til noget fornuftigt! TAK.....

/Javadude
Avatar billede mblarsen Nybegynder
13. august 2001 - 21:54 #13
Velbekomme... god fornøjelse med MAX
Avatar billede javadude Nybegynder
13. august 2001 - 21:54 #14
Tak tak...