Avatar billede jaymaster Praktikant
02. juni 2013 - 19:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Får fejl hver gang jeg prøver at opgradere tema eller installere nyt plugin i wordpress

Hej,

Forholdsvis ny indenfor WordPress. Jeg syntes faktisk det er begyndt og virke godt. Jeg fik af vide at jeg skulle lave min admin bruger om så jeg kunne sikre min side mere.

Jeg har gjort følgende:

1. oprettet ny bruger med administrator adgang
2. testet om denne virkede ved at logge ud og på igen
3. slettet admin bruger og det virker stadigvæk

Så begyndte jeg stille rolig og installere forskellige plugins og lige pludselig gik det galt. Jeg fik en blank skærm når jeg prøvede og logge ind og blev til sidst nød til at restore en tidligere backup.

Så nu er jeg tilbage igen troede jeg, men nej nu kan jeg intet installere elller opgradere mine temaer? :-(

Den kommer med følgende fejl:

Henter installeringspakke fra http://downloads.wordpress.org/plugin/skype-master.2.1.zip...

Udpakker pakken...

Kunne ikke oprette mappe. /public_html/wp-content/upgrade

Jeg har min wordpress via en ftp hos Meebox og jeg kan ikke oprette nogen mappe der hedder upgrade manuelt i /public_html/wp-content/ den kommer frem med en fejl der siger jeg ikke har adgang til at oprette mapper?

Hvordan får jeg denne adgang og hvad skal jeg gøre er der nogen der kan hjælpe?

/JayMaster
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
03. juni 2013 - 11:47 #1
Hiv fat i Meebox, da det nok er et problem de ved, hvordan skal fixes.

Jeg har ikke selv haft det problem du beskriver, ved mange af mine andre wordpress hjemmeside. De er dog ikke hosted ved Meebox, men mon ikke de ved hvorfor, du har problemet.
Avatar billede jaymaster Praktikant
03. juni 2013 - 11:59 #2
Meebox kender ikke til det og har lukket min supportcase :-(
Så jeg er desværre ikke blevet klogere....

Jeg håber andre eksperter herinde kan hjælpe :-)

/JayMaster
Avatar billede jaymaster Praktikant
05. august 2013 - 16:30 #3
Denne lukkes da jeg blev nødt til at oprette alt forfra og ingen af svarene her hjalp mig igennem :-(