Avatar billede TTA Seniormester
28. maj 2013 - 21:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overførte fotos er væk

Jeg har for 2 dage siden overført fotos fra en Sony Xperia til min HP PC via Bluetooth. Efter de 190 fotos var overført til bluetooth folderen lukkede jeg pcen ned.

Til min store overraskelse er filerne nu pist væk. Har søgt højt og lavt på pcen. Men de er der bare ikke!

Sletter Windows 8 automatisk filerne i bluetooth folderen ved nedlukning?

Eller hvor kan mine fotos være blevet af?
Avatar billede daphne Novice
17. juli 2013 - 11:33 #1
Forhåbentlig har du ikke fjernet dine billeder fra kameraet ?

Og du tjekkede velsagtens heller ikke, før du lukkede pc'en ned, om billederne rent faktisk VAR blevet ført over ?

Mht. bluetooth-folderen, så mener jeg, at du selv kan indstille den til, hvorvidt den skal fjerne overførte filer ved nedlukning.
Men ved ikke om det er en standard ved Windows 8.

Vil anbefale, hvis du stadig har billederne i dit kamera, at du overfører via SD-kortet direkte til pc'en. Det er mere sikkert, end via Bluetooth.

NB - har du mon tjekket din skraldespand, om de skulle være blevet rykket derover ? - derfra vil du kunne gendanne dem. - og så sørg for, at få dem flyttet over i en anden folder end Bluetooth folderen.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
12. marts 2016 - 16:53 #2
Fandt du en løsning på problemet monstro ?

Med venlige hilsner
Gitte Daphne