Avatar billede Kaiser92 Juniormester
26. maj 2013 - 14:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gode råd om køb af bærbar søges :)

Jeg står og skal til at købe en ny bærbar computer, men jeg aner desværre intet om hvad jeg egentlig skal kigge efter.
Budgettet ligger omkring 5000 kroner, helst ikke særlig meget over dette.

Den skal primært bruges til at se film ol. l. men skal også gerne kunne bruges til at spille nogen spil på, f.eks. Diablo 3, hvis det er muligt i prisklassen (jeg har ingen krav om at den skal kunne trække det med den bedste grafik).

Indtil videre har jeg kig på denne bærbar: http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/notebook?navn=asus-b%C3%A6rbar-computer-a56cm-xx165h&id=0-4404230690#

men er det muligt at få noget væsentligt bedre i prisklassen?

mvh.
Alexander
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. maj 2013 - 15:10 #1
Aldi får i kommende uge en pc på tilbud til små 6000 kroner (nedsat fra 8000), den er meget meget stærkere.
Avatar billede Kaiser92 Juniormester
26. maj 2013 - 16:01 #2
Mange tak for svaret! Jeg glemte dog at skrive i mit oprindelige spørgsmål hvilken størrelse skærm jeg foretrækker. Jeg må nemlig indrømme at jeg synes 17,3'' er for stort til mig.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. maj 2013 - 16:38 #3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. maj 2013 - 16:45 #4
PS.
Asus med GT 740m svarer til en anelse over GTX 650m (din har GT 635m).
Din CPU er også ret slow med kun 1.7 GHz, der ligger begge jeg postede en del højere.
Avatar billede Kaiser92 Juniormester
26. maj 2013 - 21:12 #5
Fantastisk! Tak for hjælpen! Nu har jeg købt den Asus du linkede til :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. maj 2013 - 15:47 #6
Rigtig god fornøjelse med dit køb.  :-)

jeg samler ikke på point, så du lukker selv og får dine point retur ved at godkende dit eget svar...
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo