Avatar billede chiefquarzi Nybegynder
26. maj 2013 - 03:29 Der er 1 løsning

vertex 3 langsom i raid mode men hurtig i achi mode

Mb er asrock 990fx extreme 4
kører med Windows 7 x64
alle opdateringer er nyeste skud på stammen også alle MB og raid drivers er de nyeste jeg kan finde
ny ins af Windows (i raid mode)har derud over 2 hdd's som er sat til raid 0 og virker fint i raid mode
min vertex 3 240gb kører kun med ca 350 mb/s med atto hdd tester
vælger jeg achi inde i bios så kører den med ca 520 mb/s som den skal men så vil den ikke finde min raid array selvfølgelig så der må være noget galt et eller andet sted .. måske inde i min bios eller noget .. syntes der er så mange indstillinger i bios til raid og sån .. kan ikke overskue det .. nogen der kan hjælpe mig med de rigtige indstillinger så mit ssd drev kører den hastighed den skal ?har knoklet med det dumme raid i flere uger nu .. har endelig fået det til at virke og så kører min ssd ikke optimalt :-( pls hjælpe

MVH
Avatar billede chiefquarzi Nybegynder
10. juni 2013 - 10:48 #1
ok det var der så ingen der kunne hjælpe med så det bliver hermed lukket