Avatar billede TheDogDK Nybegynder
24. maj 2013 - 10:01 Der er 2 kommentarer

Hjælp: Min mus kan ikke connecte til mig pc, efter at min pc har været på Standby

Hej der ude :)

Jeg har et problem som Jeg selv synes er et ret stort problem!
Når jeg sætter min PC som er en bærebar på standby, kan den ikke finde min Mus når jeg starter den igen.

Min bærebar er en "Samsung R780" helt standard (Gamer-bærerbar som jeg har forstået det). Den kører stadig alt fint, jeg kan ikke komme med nogle problemer, ud over det med musen efter standby.

Min løsning på problemet lige nu er at genstarte min pc, men føler ikke det er en vedvarende løsning eftersom pointen med Standby er jo at man ikke skal lukke alle sine ting ned, fx som når jeg skriver Stil og bare lige skal ud og spise. Jeg er meget afhængig af min mus, fordi jeg er en tumpe til at bruge Mousepad og fordi jeg slå mousepad fra når jeg skriver, fordi ellers får man trykket et andet sted i teksten...Pis** irriterende...

Musen er en "Logitech G700 Gaming Mouse" som altid har virket som den skal. Den kan køre både trådløst og med ledning, man skal bare enten sætte kabel eller reciver i. Problemet forkommer både med kabel og trådløs efter opstarten...

Håber der er nogle der kan løse det :)
Avatar billede Infectuz Nybegynder
25. maj 2013 - 11:04 #1
Start med at opdatere din PC med alle drivere fra producentens hjemmeside.

Hvis det stadig ikke kører efter det, ville det være en god info om andet usb tilsluttet udstyr oplever samme problemer efter standby.

Men en god og solid løsning er jo bare at slå standby funktionen fra og slukke PC i stedet for ;)
Avatar billede TheDogDK Nybegynder
25. maj 2013 - 11:32 #2
Jeg har efter lang tid fået fat på Logitechs Support, og de kunne efter 45 minutter løse problemet. Men bare for god ordens skyld svarer jeg på dine spørgsmål/kommentar alligevel :)

PC og Produkt drivere er fuldt opdaterede. Alle andre produktet fungere på alle USB porte, også den hvor Musen som regl sidder i, men det hele skyldes at min PC havde instillet sig på at lukke en porn, når musen sad i. Why, ved jeg ikke...
Og at slå standby fra... er helt udelukket. Ikke fordi min pc er lang tid om at starte op, det måske 30-60 sekunder. Men efter standby tager det 3 sek, og jeg gider ikke sidde og vente hver gang den starter ;) Og ja... Det er 100% et "luksus-problem" :D Tak for dit svar Infectuz