Avatar billede andreas_halse Nybegynder
19. maj 2013 - 17:17 Der er 7 kommentarer

pc går ud af vinduerne

hej. min pc går ud af de vinduer jeg har åbent after de har været åbnet i et par min. den lukker dem ikke ned den går bare ud af dem så jeg skal til at klikke mig ind på dem igen. hjælp venligst, det er meget irreterende når man spiller!!
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2013 - 18:27 #1
Hej og velkommen til Eksperten.
En lille vejledning da du er ny bruger herinde:
Skriv dine indlæg i kommentar, og brug kun selv svar muligheden, hvis du ikke får en løsning på dit problem. Du kan læse en masse om det her: http://www.eksperten.dk/faq

Er det alle aktive vinduer er minimeres?
Prøv at deaktivere alt der starter med Windows på nær dine sikkerhedsprogrammer.
Oplys lige dit styresystem du kører med
Avatar billede andreas_halse Nybegynder
19. maj 2013 - 18:36 #2
nej det er kun den side jeg er inde på og de minimeres ikke de er bare sådan man ikke kan skrive på dem er eller noget før man trykker med musen igen

mit styre system er windows 7 64 bit
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2013 - 13:57 #3
Det er så kun over browser problemet ligger?
Avatar billede andreas_halse Nybegynder
20. maj 2013 - 19:35 #4
nej det er også når jeg spiller spil eller de ting :(
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2013 - 19:46 #5
Har du prøvet at deaktivere startelementer for at se om det hjælper?
Prøv at hente CCleaner:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Bagefter går du ind under værktøjer-opstart.
Her kan du se hvad der starter med Windows.
Nede i højre hjørne kan du gemme denne som tekstfil.
Kopier denne herind, og så kigger jeg lige på den.
Avatar billede andreas_halse Nybegynder
21. maj 2013 - 17:58 #6
ellers tak :D jeg fik det ordnet men mange tak :-D
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2013 - 15:35 #7
Velbekomme. Skiv lige løsningen så andre kan bruge den, hvis de kommer i samme situation.