Avatar billede jacobberget Nybegynder
13. august 2001 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DuckDex - Hvad synes I?

Hej allesammen!

Jeg har netop lavet min første hjemmeside, og vil derfor gerne have andres vurdering på den. Indholdet, er endnu lidt tyndt, men der vil snart komme mere, og jeg regner med en bedre URL. Men indtil videre vil jeg gerne have vurderet designet på denne adresse: http://www.friserverplads.dk/duckdex//duckdex2.htm
Avatar billede herholdt Nybegynder
13. august 2001 - 18:45 #1
Teksten i indholdet skulle nok ikke være times new roman, det skal passe til resten.
Lås dine frames, hvis du vælger noget i indholdsframen, kan du hive den til siden.
Så syntes jeg du skal arbejde lidt med komprimeringen af den røde, kant, du har komprimeret drn som .jpg, det ville nok blive et bedre resultat som .gif.
Men ellers er det da meget godt hvis det er din første.
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. august 2001 - 18:56 #2
NS4.7:

tabel og billede holder ikke faste pladser men lægger sig forskellige steder al efter om man resizer eller reloader eller hvad .
der er \'page not found\' i rammen tilvenstre.

IE4:
Der er nok lovlig meget plads mellem tabelcellerne og billedet, hvad med at lade tabellerne være lidt bredere.

En fed sort ramme rundt om et billede eller en tekst betyder at den person
er død og dette er nekrologen. Man finder hurtigt ud af at det er det ikke, men det gibbede alligevel lidt i mig. Tag og giv tabelkanten en farve så den ikke sender den slags signaler.

\"Dette her er normal tekst med underline\" ? Det er da vist en rest fra noget test, som du mangler at luge ud.

\"din første hjemmeside\" ? siden ser ud til at være meget nært beslægtet med  \"donaldduckclub\". hvor mange er i egentlig om det cirkus? og hvor mange brugernavne har i?

mvh JakobA
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2001 - 12:16 #3
Rename duckdex.htm til index.htm - Da er det nok at skrive ditt domæne: http://www.friserverplads.dk/duckdex/ for at komme til siden din. Til å være lavet av en som er 13år (er du ikke det?), så synes jeg siden er ok. Men der gjenstår fremdeles nogle endringer, som både Herholdt og JakobA siger.
Avatar billede niels_kristian Nybegynder
14. august 2001 - 12:30 #4
Jeg syndes det er ok design men billedet af anders and er der en hvid streg uden om der helst skulle væk! og menuen er skriften lidt lille!
Avatar billede elisabeth Nybegynder
15. august 2001 - 21:26 #5
Du har noget grimt mellem din top frame og din venstre side frame det er en tynd hvid streg som du skal have fjernet. Det røde område trænge til lidt mere bearbejdning i dit grafikprogram. Din skrifttype i menuen er sød og sjov den passe fint til indholdet.
mvh Elisabeth
Avatar billede hotpop Novice
26. august 2001 - 12:08 #6
jacob> en lille ting: når man beder folk om at vurdere ens side, så er det god kotume at dele point mellem de svar du får.