Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2013 - 08:08 Der er 1 løsning

Windows 7 til Mac

Hej derude,

Er ikke den helt kvikkeste til computer, men det er jeg sikker på i jer og håber i kan hjælpe mig.

Jeg havde windows 7 liggende på min eksterne harddisk som ISO, som er to år gammelt nu. Men tænkte at jeg kunne godt samle både mac og windows på en.

Så jeg åbnede Boot Camp Assistent 5.0.2 og indstallerede windows og det hele er også blevet smidt ind, nu er det eneste der er galt: At jeg ikke kan finde netværket i Windows. Jeg kan ikke komme på internet eller noget.

Og nu hvor jeg ikke er så skarp, så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre - har googlet lidt, men alle kommer med forskellige forslag som jeg har prøvet, som ikke hjalp.
Avatar billede MacTek Nybegynder
15. maj 2013 - 12:37 #1
Du mangler blot en driver og højt sandsynligt flere som webcam, lyd, grafikkort mm..
Driverne sidder i installation dvder som du har fået med din Mac.
Når du er i windåse prop Macens installation dvd i drevet, der burde pop op en box der spørge om du vil køre programet bootcamp driver.exe eller setup.exe, den skal du give lov til at køre, og efter installationen er gennemført og efter genstart af maskinen alt skulle virke præcise som det var en almindelig pc.
Hvis boxen kommer ikke frem skal du ind under my computer og køre den manuelt.
Hvis du mangler installation dvd til din Mac kan du søg på google efter bootcamp driver til din Mac model, overføre dem til en FAT32 eller NTFS usb stik eller brænd en dvd og køre dem manuelt på windåse.

Held og lykke.
MacTek.