Avatar billede Gimmi06 Praktikant
14. maj 2013 - 18:53 Der er 13 kommentarer

Printerdrivere

Hejsa
Jeg har fået en printer, men mangler installations cd´en. Jeg synes nu jeg har været rundt over alt på nettet, men at få noget der virker til en canon pc-d440 - håbløst.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2013 - 19:05 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2013 - 19:07 #2
Hvis du kopierer dit printer navn ned i "choice 3" får du så ikke den driver du skal bruge?
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
14. maj 2013 - 19:22 #4
Jeg har desværre prøvet alt andet en "choice 3" som jeg slet ikke ved hvad er.

Official drivers.com gav noget der koncentrerede sig om stort set alle andre drivere på min computer end den jeg mangler og skal bruge.

På Canon-europe kommer der en masse forslag og jeg aner ikke hvad jeg skal vælge - forsøgte et par stykker men det kom bare ikke til at virke alligevel.
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
14. maj 2013 - 19:35 #5
Hvad er choice 3 ? og hvor finder jeg så det ? Printerne hedder PC-D440
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2013 - 19:43 #6
på linket jeg lagde i #1 er der 3 muligheder for at finde drivere.
Du skiver modelnavnet i den nederste (choice 3)
jeg får en driver her når jeg gør dette.
Du kan også prøve #3 der er lagt svar på.
Avatar billede egmose Novice
14. maj 2013 - 19:46 #7
Gud hvor er Canons danske side dog latterlig - Det ene døde link efter det andet!

Men generelt er det sådan at man skal passe meget på med at finde drivere løst rundt omkring på nettet, men istedet gå til producenten..

Det fede ved eksperten er at der nok er nogen der skal gøre det for dig :)
http://www.canon.co.uk/Support/Consumer_Products/products/personal_copiers/Digital/PC-D440.aspx?type=download&page=1
Avatar billede egmose Novice
14. maj 2013 - 19:46 #8
Vælg software og os, så skulle du være kørende:)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2013 - 19:51 #9
Hvad er forskllen på link i #3 og #7?
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
14. maj 2013 - 19:55 #10
Oki - nu er jeg med og har igen prøvet at installere det den forslår. Den installere så noget der hedder driverTuner og når jeg så klikker på den skriver den, at jeg bør opdatere mit skærmkort, lydkort, netværkskort og mit tastatur. Der kommer ingen ting om drivere til printeren. Hvis jeg så siger - ok opdater så siger den betal §66,94. Fatter ikke en meter :-/
Avatar billede Gimmi06 Praktikant
14. maj 2013 - 20:27 #11
Nu har jeg igen være inde på officedrivers og prøvet nok engang. Denne gang valgte jeg så at "gemmen" istedet for at "kører" og det hjalp !! Super - det virker - tusinde tak for hjælpen.

Det var virkelig noget der gav mig grå hår og gjorde at jeg følge mig dum som en dør.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
14. maj 2013 - 22:59 #12
Ved ikke om du har prøvet her ?

http://www.canon.dk/Support/Consumer_Products/products/personal_copiers/Digital/PC-D440.aspx?type=download&page=1

Det er hurtigt at finde drivere i google med ->

canon pc-d440 driver

Og evt. bagefter skrive sit OS bagefter, såsom windows 7
Avatar billede teknik Juniormester
15. maj 2013 - 09:48 #13
rart at det nu virker

En del af misæren med at det bliver "forvirrende" skyldes nok at
canon ikke kalder pc-d440 for en printer, men i stedet en "personal copier".

Med den oplysning i hånden, så hitter man relativt nemt
den rigtige driver ud fra indlæg #1

mvh :-)
Teknik