Avatar billede dknud Nybegynder
13. maj 2013 - 21:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vræææl - jeg kan ikke logge på WinXP efter ændring af bruger

Jeg har fået ny PC på jobbet og tog derfor mit gamle hakkebræt med hjem, som moster så skulle have glæde af.

Efter at have renset den for mine kontorprogrammer mv., ville jeg da lige ændre brugernavn samt fjerne den fra arbejdsdomænet og tilføje den til domænet "WORKGROUP" i stedet for.

Maskinen ville genstartes, og nu kan jeg ikke logge på. Den skriver mit navn som bruger, men vil ikke acceptere min tidligere adgangskode. Jeg har prøvet med det nye brugernavn og alle de koder jeg umiddelbart kunne komme i tanke på, herunder også passoword, 1234 og 1111 - men intet hjælper.

I gamle dage kunne man vist fjerne batteriet og så skulle passwords blive slettet. Er det stadig gældende?

Og hvis ikke, hvad gør man så???
Avatar billede dknud Nybegynder
13. maj 2013 - 22:19 #1
Fandt selv frem til denne løsning - og den virkede! :)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2013 - 22:20 #3