Avatar billede ChristofferOlesen Nybegynder
13. maj 2013 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende grafikkort

Hej eksperter.

Jeg har igår installeret Windows 7 på min computer. Førhen havde jeg  Windows vista, og det ligger da også stadig på computeren, men jeg benytter mig kun af windows 7.

Problemet opstår da jeg skal til at spille under windows 7. Jeg kan ikke spille football manager og jeg har undersøgt hvad grunden kan være, og når jeg går ind i enhedshåndtering kan jeg se at mit oprindelige grafikkort (som bliver brugt i Windows vista) ikke er til stede i Windows 7. Mit grafikkort er et Nvidia Geforce, og jeg vil gerne høre om det er muligt at få det ind på mit windows 7.

På forhånd tak.

- Christoffer Olesen
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2013 - 10:45 #1
luk dette ved at lægge et svar selv - kun et spg om et emne, tak.
Avatar billede ChristofferOlesen Nybegynder
13. maj 2013 - 11:48 #2
ff
Avatar billede ChristofferOlesen Nybegynder
13. maj 2013 - 22:28 #3
ff