Avatar billede annikal Nybegynder
09. maj 2013 - 11:09 Der er 9 kommentarer

Logger ikke på internet.

Hej.
Jeg har det problem at når jeg tager min ipad med over til mine forældre, og vil logge på deres trådløse internet. Jeg kan godt finde nettet og taste koden og den finder det, men den logger ikke på. Hvad gør jeg for at den logger på?

Her ved mig selv har jeg også fået et problem, min veninde plejer at logge på mit net når hun er her, men det kan hun ikke mere, uden at jeg skal logge min ipad af det trådløse netværk, hvorfor er den begyndt på det?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2013 - 11:44 #1
Har i prøvet at restte routeren begge steder til fabriksindstillinger?
Avatar billede annikal Nybegynder
09. maj 2013 - 11:48 #2
Ja, det har vi prøvet.
Ved mine forældre kan jeg sagtens logge på med min mobil, men i panden står bare og kører når jeg har tastet koden ind
Avatar billede annikal Nybegynder
09. maj 2013 - 11:49 #3
Der skal ikke stå i pande. Der skal stå den står bare og kører :)
Avatar billede annikal Nybegynder
09. maj 2013 - 11:52 #4
Hvis jeg tager min bærbar med derover kan den heller ikke logge på, den står ligesom ipaden og kører uden at logge helt på efter at koden er tastet ind
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2013 - 11:56 #5
Er der mange synlige net når du skal prøve at logge på?
Kan måske så være der er andre trådløse net som ødelægger signalet.
Man kan inde i routerens opsæt ændre den frekvens som det trådløse net kører på.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2013 - 11:57 #6
Det bør beskrives i manualen til routeren hvordan det gøres.
Avatar billede annikal Nybegynder
09. maj 2013 - 11:59 #7
His det er routeren der er noget i vejen med, burde alle de andre ting så ikke også døje med at gå på nettet?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. maj 2013 - 12:01 #8
Har dine forældre bærbar der virker fint over det trådløse net da, eller kører de på stationær?
Avatar billede annikal Nybegynder
09. maj 2013 - 12:09 #9
De har en stationær der kører med ledning, men deres i pad virker fint på nettet, og min mobil virker også fint på deres net