Avatar billede DBigShooter Nybegynder
06. maj 2013 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Datalogi Aarhus, hvilket sprog?

Hey Eksperten,

Jeg står og skal læse datalogi på Aarhus Universitet til sommer, men er i tvivl om hvilket sprog de primært benytter sig af deroppe? Er der nogen der er bekendt med dette?

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2013 - 16:05 #1
http://kursuskatalog.au.dk/#!relatedEducations=2392
en stor del af kurserne er på engelsk (hvis det er det, du spørger om).
Avatar billede DBigShooter Nybegynder
06. maj 2013 - 16:39 #2
Jeg mente selvfølgelig programmeringssprog, omend det sikkert var lidt uklart.
Avatar billede dazzy Nybegynder
06. maj 2013 - 19:20 #3
Du lærer at programmere i Java under introduktion til programmering og programering 2 kurserne.

Senere kommer der kurser hvor java også er prioriteret (webteknologi hvor du skal programmere java servlets, og regularitet og automater hvor man også programmere i java)

Disse kurser ligger på første år. Går selv på datalogi i Århus
Avatar billede DBigShooter Nybegynder
17. juli 2013 - 13:13 #4
Kast et svar :-)