Avatar billede T-M Nybegynder
04. maj 2013 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC-Spil programmering

er der nogen der ved hvor man kan finde en programmering,s ekspert til at lave PC-Spil noget lignende world of warcraft

jeg vil meget gerne høre fra jer hvis der er nogen der kender et
sted jeg kan finde en programmør
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
04. maj 2013 - 19:32 #1
Du kan prøve og sprøge ind på http://www.spiludvikling.dk/

Du skal nok læse det her emne før du spørger derinde http://www.spiludvikling.dk/viewtopic.php?f=13&t=2591
Avatar billede Blitzher Nybegynder
04. maj 2013 - 23:34 #2
Nu det ikke fordi jeg skal komme med en løsning, eller et svar som sådan....

Men dit spørgsmål er måske lidt misvisende.

Du søger én person der kan programmer et spil som World of Warcraft?

Der er jo flere tusinde Blizzard medarbejder der sidder på deres devoloping team ;)

Men når det så er sagt, så så jeg den anden dag i et pc blad ved lægen, et program der er lanseret. Hvor du kan lave din egen verden, indsætte genstaber eller forhindringer, samt have en hovedrolle. eller figur :)
Avatar billede T-M Nybegynder
04. maj 2013 - 23:36 #3
det var jo heller ikke helt world of warcraft stilen men bare en god ide til et nyt spil :D
Avatar billede T-M Nybegynder
05. maj 2013 - 08:17 #4
jeg vil gerne finde et sted hvor jeg kan booke folk til at lave et spil... :D
Avatar billede T-M Nybegynder
05. maj 2013 - 10:13 #5
:D