Avatar billede Ssbos Nybegynder
22. april 2013 - 18:10 Der er 3 kommentarer

Grafikkort.

Hej.
Jeg skal have en mac, men ham jeg skal have den af, siger, at der er noget galt med grafikkortet, så jeg er lidt usikker på, om jeg skal tage chancen, da jeg endnu ikke er helt klar over, hvordan skaderne kan påvirke mig.
Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig :)
Avatar billede MacTek Nybegynder
22. april 2013 - 18:25 #1
Hvad er det for en Mac?
Avatar billede Kochens51 Praktikant
22. april 2013 - 20:15 #2
Hvis sælger/giver antyder at grafikkortet er i "udu" så drop det.
Avatar billede MacTek Nybegynder
22. april 2013 - 20:56 #3
Det er ikke nødvendigvis rigtigt, grafikkort på alle mac bortset for bærbare kan købes separat og udskiftes.
Grafikkort på bærbare kan man også reparerer men løsning er ikke 100% permenent.
PM mig for rep.