Avatar billede LoneBrooks Nybegynder
19. april 2013 - 22:20 Der er 3 kommentarer

Booking system

Jeg skal lave et booking system I c#. Det er med Kunder der skal bestille mad, som medarbejderne skal kunne skrive ind i et system: antal, dato, menu osv.
Jeg kunne godt tænke mig at se nogle eksempler på nogle bookingsystemer, der ville hjælpe mig meget.
Er der nogen, der ved et sted, hvor jeg kan finde det?
Avatar billede lasserasch Juniormester
22. april 2013 - 09:09 #1
Nu er det ikke for at tage nej hatten på. Men det er en KÆMPE opgave at lave et godt bookings system.

Jeg har selv arbejdet på FlexyBox og FlexyBook systemet, og det tog flere år at lave. (Vi var 3 mand der arbejdere på det den gang).

Og så vidt jeg ved, så arbejdes der stadig på det.

Et godt bookings system udvikles hele tiden og skal indeholder meget mere en blot bookings funktionalitet. Ellers kunne man lige så godt bruge en Outlook Kalender til det.

Du skal have kasseintegration, åbne regninger, varekartotek, kundedatabase, bordoversigt, fakturering eller i hvert fald mulighed for at udskrive regninger/kvitteringer og 1.000 andre ting.

Det giver slet ingen mening at udvikle et "lille bookings system". Hvis man ikke har råd til at købe et system, så brug et online bookingssystem. Dem findes der uendeligt mange af. F.eks. http://dinnerbooking.com/

Men hvis du alligevel skal have lidt inspiration, så kig på f.eks. www.flexybox.com

/Lasse
Avatar billede LoneBrooks Nybegynder
22. april 2013 - 19:58 #2
det tænker jeg lige over, tak for svaret :-)
Avatar billede BookEtBord Nybegynder
03. juni 2013 - 22:53 #3
Hej LoneBrooks

Du kan finde information om et moderne gennemtestet bookingsystem på  www.booketbord.nu.

Vi har arbejdet med udvikling af netop bookingsystemer til restauranter i 8 år og idag et af markedets mest moderne og fleksible bookingløsninger.

Vi samarbejder med store som små restauranter og formidler tusindvis af  online bordreservationer hver måned.

Bl.a. bruges vores system af restaurantkæden Bone's, Lalandia, Legoland samt en række selvstændige restauranter og caféer.

Som den tidligere bruger korrekt skriver, skal et bookingsystem konstant udvikles og vedligeholdes således det fremstår moderne ift. omverdenens behov.

Netop dette har været BookEtBord's fokusområde igennem alle årene.

Kontakt mig endelig med evt. spørgsmål eller med henblik på en fremvisning.