Avatar billede bullemand Nybegynder
16. april 2013 - 20:19 Der er 10 kommentarer

Mpua.dk - Feedback

Hej!

Jeg har netop stiftet Danmarks Største Portal for Master Pickup Artists.

www.mpua.dk

Siden er henvendt til folk, som gerne vil finde scoreguides, scoreråd, hjælp til at få sin eks-kæreste tilbage, og generelle inputs omkring det at skulle score.

Venligst giv mig noget feedback på designet og brugervenligheden.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2013 - 20:48 #1
På iphone (mobil version) er det eneste jeg undre mig over at der er 2 knap funktioner til og se dine opslag..

1. Navn på hvad man vil se
2. Read more

Dette er dem jeg referere til :-)

Siden kunne da design mæssigt godt forbedres også, men den er simpel og ingen reklamer (har adblock hvis det er andre oplever reklamer)
Avatar billede bullemand Nybegynder
16. april 2013 - 20:54 #2
Tak for din kommentar, Blueeyez

Grunden til at jeg har valgt at gøre både overskriften på artiklen +  "read more" klikbare, skyldes at få flere til at kigge ind på artiklerne.

Har du nogle gode råd i forbindelse med, hvordan jeg kunne konvertere mine besøgende til medlemmer?

Nu er siden jo helt ny (2 uger), så har haft en fin konverteringsrate pt. Vil dog gerne højere op.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2013 - 21:34 #3
Nu har jeg kun strejfet siden og dine opslag, men der skal jo være mening med at blive medlem.. Har set et par danske sider med det samme som din, men blot i et meget større omfang..
Avatar billede bullemand Nybegynder
16. april 2013 - 21:44 #4
Meningen med at blive medlem, er at man har adgang til en stor artikel-database og video'er som kan hjælpe én til at lære at score.

Tak for din kommentar. Det er jo også målet med siden, at den skal blive større end de andre danske sider.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2013 - 21:57 #5
Ved ikke om det findes, men godt forum tænker du nok har, men sådanne sider som du har her er der meget læsning på, så det bør du os huske :-)
Avatar billede bullemand Nybegynder
16. april 2013 - 22:02 #6
Det er selvfølgelig rigtigt, og det er helt klart også de mange artikler, som skal hive besøgende ind på siden. Men hvordan oplever du hastigheden på siden?
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2013 - 22:11 #7
Generelt god, sker kun pauser på 1 - 3 sek når jeg vil åbne en af dine opslag kan dog skyldes billedet i dem (ved ikke hvor store de er i KB)
Avatar billede bullemand Nybegynder
16. april 2013 - 22:17 #8
Super godt med dine svar. Jeg har tidligere haft en del problemer med load-tiden, og arbejder også stadig på det.

Godt at du nævner billederne. Dem har jeg slet ikke tænkt over, og de er så vidt at jeg husker, ret store, så dem skal jeg lige have kigget på.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2013 - 22:35 #9
Blot sørg for de kun er i .jpg ;-)

Nu ved jeg ikke meget om bulletin, men antager det er lidt som wordpress mht. Plugins hvis så bør du have et ip filter der fanger folk der vil logge på som admin / anden konto hvor de bruger bruteforce, ved wordpress er hængt ud på den front da det ikke er indbygget fra start..
Avatar billede Benatia Lopez Praktikant
27. februar 2017 - 10:43 #10
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin