Avatar billede Seba4969 Praktikant
14. april 2013 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SteelSeries 5H v2 vs. Roccat Kave Solid 5.1

Hej igen eksperter

jeg har et sennheiser headset og det er ved at gå i stykker. Så jeg ville købe et nyt gamerheadset. Jeg har fundet disse to.

1# http://webdanes.dk/shop/steelseries-5h-v2-1335p.html
2# http://www.sharkgaming.dk/roccat-kave-solid-5-1.html

Hvilket et er bedst ? (kan også være et andet headset)

ps. Jeg har læst at Roccat Kave ikke er egnet til folk med briller. Vil det øddelæge min "oplevelse" med det?
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
14. april 2013 - 16:33 #1
steelseries 5H. Er et rigtig godt headset! Har selv prøvet det på og det er meget behageligt
Avatar billede Seba4969 Praktikant
14. april 2013 - 17:01 #2
ok det var også det jeg havde forstået fra andre personer. De skrev nemlig også i deres review at det var behageligt osv.

Jeg hælder også mest til det synes jeg.
Avatar billede Seba4969 Praktikant
30. juni 2013 - 00:43 #3
lll