Avatar billede Unlimet Nybegynder
14. april 2013 - 12:04 Der er 1 løsning

Grafikkort er "forsvundet"

Hej

Da jeg lukkede min computer ned i går, fortalte den mig at den skulle installere en opdatering, inden den kunne slukke for den, og dette lod jeg den selvfølgelig gøre. Men da jeg tænder min computer denne morgen, vil den ikke registrere mit grafikkort, og kører i stedet på det interne. Jeg kan hverken finde grafikkortet når jeg kigger på skærmindtillingerne eller i enhedshåndteringen. Jeg har allerede været nede og tjekke om grafikkortet evt. er gået løst, eller om der var en af ledningerne der ikke sad fast, men dette var ikke problemet.
Jeg håber det er et problem som i vil hjælpe med
På forhånd tak.
Avatar billede Unlimet Nybegynder
14. april 2013 - 12:24 #1
Jeg opdaterede min driver til grafikkortet og det løste problemet. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke tænkte på det til at starte med.