Avatar billede miovester Nybegynder
12. april 2013 - 17:06 Der er 1 kommentar

Bilens bluetooth kan ikke finde min iPhone 4

Hej har købt en Passat 2008 med integreret telefon. Jeg kan ikke finde min iPhone 4, når jeg søger efter den i bilen, den kan godt finde min gamle Nokia, men det kan jeg jo ikke bruge til noget. Kæresten har en iPhone 4S der var heller ingen hæld med den. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede g91 Juniormester
14. april 2013 - 10:21 #1
De fleste telefoner kan jo indstilles til, enten at være synlige for andre (Altså Bluetooth) eller ikke synlige.
Måske du skal undersøge telefonens Bluetooth-indstillinger ?