Avatar billede lisalethan Nybegynder
12. april 2013 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmbilledet forvrænget

Hej

Når jeg forsøger at åbne SPSS (statistik program) bliver skærmbilledet helt forvrænget: ikoner og streger bliver slørede og vender i forskellige retninger. Billedet ændrer sig når man scroller op og ned samt når man kører musen henover skærmbilledet.

Jeg har forsøgt at opdatere JAVA og flash + slette gamle udgaver - det hjalp overhovedet ikke.

Internetbrowser og officepakken fungerer uden skærmproblemer.

Mvh
Lisa
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2013 - 16:48 #1
Avatar billede lisalethan Nybegynder
12. april 2013 - 17:06 #2
Det var lige præcis det der skulle til :)
Mange tak for hjælpen!
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2013 - 17:55 #3
velbekom :-)

Jeg kan se, at du er ny her, så jeg har tilladt mig at lave dettte indlæg som et "Svar" til pointgivningen. Du "Accepterer" derefter i det vindue, som dukker op på din udgave af spørgsmålet her. På den måde kan alle se, at spørgsmålet er lukket.

Du kan læse i FAQ om pointgivning:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3