Avatar billede tanjaoue Juniormester
12. april 2013 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opfølgningsark med løbende opdateringer

Hej jeg vil gerne lave et ark hvor jeg løbende kan sætte nye tilbud og ordrer ind.
Jeg vil dog gerne have at hovedarket kun viser tilbudende således at hvis tilbudet er gået i ordre, så skal den ikke findes på hovedarket. - dette skal gerne være en "automatisk opdatering".

Meningen er at jeg løbende opdater tilbud og ordrearket. - en sælger kan kunne sortere og tilføje noter i hovedarket.

jeg har lagt et link her: http://gupl.dk/694931/

Det kan være at jeg tilføjer et ark mere, hvor der kun er "tilbudnr." på en kolonne der hedder kommentarer" - hvis i har en ide til hvordan de kan blive overført til hovedarket og stå under "noter" ud for deres tilbudnr. er i velkomne til at tilføje det også . - Kommentaren må heller ikke findes hvis tilbuddet er gået i ordre.

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede sism Nybegynder
13. april 2013 - 15:41 #1
Man kan nå langt med pivottabeller og lopslag
21. maj 2013 - 11:37 #2
Husk at vende tilbage til oprettede spørgsmål, og få dem afsluttet!
22. september 2013 - 16:48 #3
Der er måske en årsag til, at netop du ikke får mere hjælp her!!!
Avatar billede tanjaoue Juniormester
09. maj 2014 - 15:45 #4
Tak for fif Sism, det vidste jeg godt selv og er desværre ikke kommet længere stadig. Spørgsmål lukkes.