Avatar billede newuser Nybegynder
11. april 2013 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken editor er den bedste?

Hej,

Jeg har søgt lidt på google, og stiller nu spørgsmålet her for at få et opdateret svar på mit spørgsmål.

Hvilken editor er den bedste til at skrive hjemmesider i - når man er begynder?

Jeg skal bruge den til html, javascript, og php og hvad fremtiden bringer.

Jeg er startet med at bruge Netbeans, og synes egentlig det fungerer fint... men orker næsten ikke at få at vide om et halvt år, at der er noget der er bedre.

Så hvad anbefaler I?
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2013 - 19:31 #1
Lad være med at have så meget fokus på værktøjet her og nu - får du først så godt styr på det tekniske at du kan lave hjemmesider i Notepad så vil værktøjet til sidst kun handle om at gøre dig til en hurtigere og mere effektiv udvikler.
Avatar billede newuser Nybegynder
02. maj 2013 - 09:24 #2
Lukker
Avatar billede keysersoze Guru
02. maj 2013 - 18:15 #3
tak for hjælpen...