Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. april 2013 - 14:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle studio 16 - problem med visning af indhold på sd kort korrekt

en bekend har en video kamera og når vedkommende så tilslutter kamera eller putter sd kort i kortlæser på pc så husker den start billede fra et ældre/tidliger video klip når man går via pinnacle studio.

er der nogen måde hvor på man kan få nulstille denne visning i pinnacle  så den viser start billede tilhørende det korrekt video klip

man kan jo få den opfattelse at det er et gammelt/forkert  video klip selv om det ikke er det.

Ja man kan vel altid geninstallere programmet skulle jeg mene men måske er der en nemmere hurtigere løsning
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 14:57 #1
Hvor længe er det lige at en reinstall tager ?

Første løsningsforslag er gratis: Reinstall.  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2013 - 09:59 #2
windows fejl.
slå den over i liste visning istedet.
istedet for at sidde og kigge på thumbnails direkte i kameraet, så kopier de nye ting over på computeren, og arbejd med dem der.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. april 2013 - 19:08 #3
sidewave>> det vil jeg teste men det som vedkommende gerne vil kunne er at de hvilke optagelser der er på kortet som sidder i kameraet.

Tror ikke lige vedkommende er så meget expert at der skal ekperimenteres for meget - nu har vedkommende lige lært sig at gøre tingene via pinnacle studio
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2013 - 23:41 #4
hvis du har tomt kort, og kamera laver 0001.mov 0002.mov osv, så laver windows thumbs der viser disse.

hvis du så sletter filerne fra kamera, og du optager nye film, og kamera resetter og starter fra 0 igen, så får du igen 0001.mov, men da kan windows ikke opdage at filen er ændret, og viser den gamle thumb.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. april 2013 - 17:50 #5
sidewave tak for info - jeg videregiver det  men tror tror det vil give lidt for meget bøvl -vedkommende er ikke så IT kyndig at jeg har lyst til at lave formeget om på den måde hun altid har gjort det på
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. april 2013 - 17:52 #6
Sidewave>>hov jeg aviser ikke fik dog kun sat et flueben men du fik alle point