Avatar billede ibrahimc Nybegynder
09. april 2013 - 11:22 Der er 1 kommentar

Ændring af tekst i WooCommerce

Hej eksperter. Jeg har længe rodet med ikke at kunne få ændret noget tekst i WooCommerce - det går mig virkelig på at jeg ikke er kommet frem til en løsning, er der evt. nogen der ved hvad jeg kan gøre? Link til min hjemmeside:
Al tekst på engelsk skal ændres til dansk: F.eks hvor der står reviews, når man foretager sig en bestilling kommer der dette op: "it was successfully added to your cart." og når man går videre til at oplyse ens information for at bestille produkt står de fleste nøgleord som de skal være fx: Navn, efternavn, adresse osv - men så kommer der "town" og "postcode". Alt dette har jeg virkelig prøvet at gøre alt for at ændre, uden held.. Er der ingen der ved hvad jeg kan gøre?

ps. jeg har ingen woocommerce.php - ellers ville jeg kunne ændre det manuelt...
Avatar billede Lalesh Farman Praktikant
21. oktober 2019 - 17:12 #1
Den første opstilling bliver påvirket af starttrykket fra luften som holder loddet oppe. Den anden opstilling bliver påvirket af trykket fra vandet og startrykket fra luften.