Avatar billede tinaw72 Nybegynder
09. april 2013 - 11:17 Der er 3 kommentarer

Ny bærbar Fujitsu windows 8 ekstrem langsom

Hej

Jeg har prøvet at kigge rundt om der var andre med samme problemer. dog uden held.

Min søn har fået en fujitsu lifebook med windows 8, den kører ekstremt langsomt, bare det at starte pc en tager tid, klikker man på hvilket som helst ikon stener den igen- den udfører dog kommandoen efter noget tid.
Jeg har prøvet at msconfig og der kommer utal af opstartsprogrammer op men kan dog ikke finde ud af hvilke jeg kan slette ?

Det eneste der er installeret er java, minecraft og et pixeline spil så der burde jo ikke være problemer med nogle af de programmer.

Jeg/vi er helt grønne i windows 8.

Håber der er noget hjælp at hente her ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2013 - 11:22 #1
primært, så dør windows hvis der er flere aktive antivirus-kontroller kørende samtidig.
09. april 2013 - 17:16 #2
Avatar billede sonalias Seniormester
18. april 2013 - 15:46 #3
Normalt når man køber en retail PC er den fyldt med ****. Det første jeg altid gør er at formatere :b Men hvis det ikke er en mulighed ville jeg bare starte fra en ende af og slette alt der hedder "Packard bell lifestarter" etc etc etc.
Held og lykke med det :)