Avatar billede mikaelkirkensgaard Nybegynder
05. april 2013 - 19:45 Der er 3 kommentarer

Mails fra Windows Mail til Windows 7/ DBX-filer

Jeg har kørt min @mail.dk med Vista's Windows Mail.
Har nu fået lagt Windows 7 ind som operativ system.
Desværre har den hjælpende hånd ikke lagt mine mails ind i et nyt mailprogram, men lagt den i en bunke DBX-filer.

Er der een, der vil tage den helt store Clevin-saks frem og forklare, hvordan jeg får gang i min @mail.dk igen?

På en skala 0 - 10 er jeg 4 i PC-kyndig.
Du vil derfor gøre mig en stor tjeneste ved at tydeliggøre en evt. forklaring.

Mvh

Mikael Kirkensgaard

PS. Jeg plejer jo at få en reminder i min @mail.dk, når der er 'bid'......dette kan af gode grunde ikke lade sig gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2013 - 19:51 #1
Det er ikke tilladt at have to ens spørgsmål oprettet på samme tid.
Du har jo fået en kommentar i den anden tråd, så hold dig til den.
Du lukker denne ved at lægge næste indlæg som svar og accepterer svaret.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. april 2013 - 20:05 #2
Avatar billede mikaelkirkensgaard Nybegynder
20. juni 2013 - 08:41 #3
Tak for jeres svar.
Jeg er ikke sikker på, det var så smart at skifte til W7.
Men gjort er gjort.
Tak for hjælpen.