05. april 2013 - 16:57 Der er 2 kommentarer

hjælp til lyrik

Hej allesammen

jeg sidder og kæmper med en analyse af et lille digt, der hedder "aspirationer"  men jeg har lidt svært ved det. Derfor tænkte jeg om der er nogle der har lavet en analyse af det, eller vil hjælpe med nogle temaer måske? :)

På forhånd tak
Avatar billede TobiasMag Nybegynder
05. april 2013 - 18:08 #1
Hvis du har et link til digtet, kan jeg sagtens hjælpe dig.
08. april 2013 - 11:16 #2
Jo tak skal du have :-)men nu er der i midlertid opstået et problem med digtet for mit vedkommende (det kan bl.a. ikke uoloades herinde) så jeg tænkte om digtet ved navn;

"Det tabte paradis" af Sophus clausen (se linket for tekst) er noget du kunne hjælpe mig med? Men tak for din tid i hvert fald.

Link: http://www.kalliope.org/da/digt.pl?longdid=claussen2002012320